ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

...kako ostat normalan na poslu...

         ...dosadan, monoton, nezanimljiv, neuzbudljiv, jednolican, zatupljiv,... bla bla bla, ...svi ti epiteti poblize objasnjavaju i opisuju moj posao... tu camim...na salteru... moram bit ljubazan, nasmijan, pristojan, usluzan, vesel, smiren, ..., moram se smijat njihovim salama glupim,...- kaze- ja sam ti ko drzava! hahaha hahaha hehehe, poskaklji me, umirem od smijeha...to je jedna od najcescih posalica nasih prosvijetljenih , postovanih, uvazenih, koji su uvik u pravu, klijenata... da ih posaljem u ono mjesto?ili ne. nije vrijedno. neka oni tupe,to nece utjecat na mene... uglavnom, zamisljam da, dok cekaju red, majmuni im skacu po glavama. to je zabavno... osim toga, tu je i nevenka- leteca mehanicka ruka.. ona pretisne gubicu i izvlaci jezik i rasteze ga svima onima koji ne kazu dobar dan.. a lijepi flastere svima koji puno melju...i dere im se na uho.. a onima koji smrde i ne peru se, ulijeva u usta sapun, puse im na nos- da bi im na usi izlazili balonici...da. nije to obicna ruka nevenka. ima ona i glavu i ruke i noge i nos i oci i sve.. one arogantne, bahate, drske,... stavlja u staklenu kapsulu, da bi ih drugi mogli nesmetano promatrat i proucavat dok oni drze prodike i masu rukama... onima koji se najedu luka sasije usta i nos.i posadi im krumpir i pomidor na glavi...tako da je svakako dobro imat jednu nevenku... nije nikad dosadno s njom...a one koji se svadjaju za red zamota u tepih zajedno i baci ih po skaline... dosta za sad. drugom prilikom cu vam rec sto se jos tu dogadja... :)  

Nema komentara:

Objavi komentar