četvrtak, 26. siječnja 2017.

KAKO SE JEDU PALAČINKE

-evo, da vam održim jedan palačinkoslov:
-na stolu su palačinke...ti kasniš, ko i uvik...
-svi su tu...braća, sestre, susjed,... svi... -mažu pekmezom, nutelom, bananama, vanilijama i sladoledima,...ovaj će zarolanu, onaj će na trokut-tako je bolja...i svi broje jedan drugome koliko je ko pojeo...
-mali gleda kradomice- koga će dopast ova u koju sam stavio salvetu i kapulu? ;) ...
-drugi se ljuti- zašto mene uvik ovakva s rupom dopadne...sve mi kapa..njnjnj,grint grint,...
- EEEJ!!! Stani! To je dupla! -dvi si uze, vraćaj jednu!
-zašto ne mažeš u svoj pijat?..sad je tu ostalo toga glupoga, šugavog pekmeza od šljive..i to s komadićima,...a ja oću s nutelom..sve će mi pokvarit...šmrc...
-svi gledaju u kuhinju kako okrećeš bez noža- pršura-hop-cup-okret-oće past nalice??.. neće, naravno ;) ..zgužvala se i upropaštena je..ali nema veze... sve će se to pojist...
-e, onda uzmeš tunu, luk(češnjak, da nebi bilo nesporazuma), peršin i maslinovo uje.. i složiš fenomenalnu pačalinku..a ovi te gledaju i ljute se- ko ćeš se glupirat, ne spada te niš!-kako to možeš radit?!... a ti ih nagovoriš da probaju... i tako to , ca ja znan. ;)
...pa se javi glasnogovornik: ovu zadnju dilimo na...koliko nas je?..šest? sedam? sedam.ok. ko neće? ti? ti? ok..na pet onda...
-ali ja sam samo dvi pojeo!
-je, ti si zadnji put najviše...
-ki zadnji, pere sudi!... i odma svi ustaju i smiju se....
i tako to, cajaznan ;) ..tako vam izgleda jedna ugodna palačinkosfera...i zato nikad ne jedem palačinke sam...
-palačinkoslov odjava-


Nema komentara:

Objavi komentar